Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

about me

....γιατί η ζωή είναι ωραία.....



Είμαι η Λένα,γεννηθηκα στην Αθήνα,και τα τελευταία χρόνια είμαι στον χώρο της 
ομορφιάς βοηθώντας τις γυναίκες να ανακαλύψουν την ομορφιά που βρίσκεται μέσα τους!
Εχω την δικη μου επιχειρηση καλλυντικων και αρωματων κι απο το 2008 εχω γνωρισει πολλες αξιολογες εταιρειες καλλυντικων ελληνικων και μη,κυριως φυτικων, και εχω γνωρισει επισης λογω της δουλειας μου παρα πολλες αξιολογες γυναικες,που αγαπανε και φροντιζουν τον εαυτο τους,μοιραστηκαμε σκεψεις,εμπειριες προσωπικες και γενικα απολαμβανω την προσωπικη επαφη με την καθε γυναικα που μπαινει στο καταστημα μου.Η αγαπη μου να επικοινωνω μαζι σας με ωθησε να φτιαξω αυτο εδω το blog.
Μέσα απ' αυτό το blog θα μοιραζόμαστε μικρά μυστικά ομορφιάς και θα σας προτείνω προιόντα που αξίζει να δοκιμάσετε και τα οποία ειναι σε πολύ καλές τιμές......

Σας φιλώ και θα είμαι πολυ συντομα κοντά σας με άρθρα και προιόντα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου