Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Botox χωρις βελονα

Ποιος θα το πιστευε οτι το δηλητηριο της οχιας θα ηταν καποτε χρησιμο στην κοσμετολογια!
Κι ομως σημερα θα ηθελα να σας μιλησω γι αυτην την κρεμα απο την ισπανικη εταιρεια Armonia που υποσχεται να κανει ο,τι και το botox αλλα χωρις βελονες!
Ακουστε λοιπον:Βασικο συστατικο το δηλητηριο της οχιας!Αυτο το δηλητηριο,μειωνει δραματικα τις ρυτιδες εκφρασης και αποκαθιστα τα χαρακτηριστικα του προσωπου εντελως ανωδυνα.
Με χρηση 2 φορες την ημερα μειωνει εως και 52%  τις ανεπιθυμητες ρυτιδες κι αυτο γιατι το δηλητηριο που περιεχει δημιουργει νευρομυικο αποκλεισμο και σε συνδυασμο με το κολλαγονο,την Aloe vera τις βιταμ.Α,Ε,C που περιεχει,δημιουργει στην περιοχη του προσωπου και του λαιμου αποτελεσματα παρομοια μ αυτα του μποτοξ!
Εγω προσωπικα την εχω δοκιμασει και εχω δει αποτελεσματα στο δερμα μου απο την δευτερη μερα.
Γαληνευει τις εκφρασεις του προσωπου,δεν ειναι καθολου λιπαρη,και μυριζει υπεροχα!
Την κρεμα αυτη μπορειτε να την βρειτε σε καποια καταστηματα φυτικων καλλυντικων,φαρμακεια η και στο ιντερνετ!
Απ οτι ξερω η τιμη της δεν ξεπερναει τα 35 ευρω!



Για οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με την κρεμα κι απο που θα την προμηθευτειτε επικοινωνηστε μαζι μου μεσω email στο thebeautysecretsgr@gmail.com η επισκεφθειτε την σελιδα μου στο fb https://www.facebook.com/pages/beautysecretsgr/194944787203787 κι αφηστε μηνυμα.

Σας χαιρετω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου