Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Εκθεση Beauty και αγορες προιοντων απο εκει....

beauty beauty beauty....

Φετος ηταν η πρωτη φορα που αξιωθηκα κι εγω να επισκευθω την Beauty και να γνωρισω προμηθευτες και προιοντα που τοσο ηθελα εδω καιρο.Τελικα την επισκευθηκα....ΧΑΜΟΣ!!!!
Τι να πρωτοδεις και τι να πρωτοπαρεις... το χαος!
Και φτανω στο περιπτερο της make me up...ο κακος χαμος.Να τα θελεις ολα!Και νομιζω οτι αυτο που με τραβαει ειναι αυτες οι παιχνιδιαρικες συσκευασιες.Δυστυχως δεν προλαβα να παρω την πουδρα που ηθελα γιατι ειχε τελειωσει το νουμερο 3.
Λεω οκ...δεν πειραζει θα βρω κατι αλλο...και βλεπω τα ρουζ της me me me....εδω ειμαστε σκεφτηκα.
Διαλεξα την αποχρωση coral ειναι αυτην εδω

Οι εντυπωσεις μου:
Aπο εμφανιση σκιζει!Απο αποτελεσμα ομως πολυ μετριο...οταν το εφαρμωσα στο χερι μου πριν το παρω εβγαινε ενα πολυ γλυκο κοραλλι ανοιχτο ελαφρως ιριδιζον.Στο μαγουλο ομως δειχνει αλλιως...βγαινει πολυ εντονο και το βουρτσακι του δεν ειναι καθολου βολικο γιατι οπως το βλεπετε ειναι πλατυ και μικρο και δεν μπορεις να απλωσεις με κυκλικες κινησεις το ρουζ αρα βγαινει σαν μια γραμμη.Αρα ακυρο το πινελακι του το φοραω με ενα αλλο.Αν ομως ξεχαστω και το πατησω παραπανω γινομαι σαν παπαρουνα.
Δεν νομιζω λοιπον οτι θα το αγοραζα ξανα.Θα το κρατησω ομως για την ομορφη συσκευασια του που εχει και καθρευτη στο καπακι.
Δευτερη αγορα.
Πουδρα:Αφου δεν βρηκα λοιπον την πουδρα που ηθελα γυρισα ολα τα περιπτερα και δοκιμαζα πουδρες αλλα τιποτα δεν με ενθουσιασε.Κατεληξα λοιπον σε ενα περιπτερο με προιοντα απο Ισπανια
JIMONT

Ειναι η αποχρωση 6 κοστισε 9 ευρω χονδρικη αρα εξω θα πωλειται πανω απο 16 ευρω,μπορει και 20 και εμενα προσωπικα δεν με ενθουσιασε καθολου.Σαφως και ειναι πολυ καλυτερη απο καποιες αλλες,δεν στεγνωνει το δερμα,αλλα μου φαινεται οτι δεν καλυπτει ικανοποιητικα και βγαινει λιγο σκουρα ενω υποτιθεται οτι ειναι η αμεσως  επομενη αποχρωση απο την ανοιχτη δηλ η μεσσαια.
Ουτε κι αυτη λοιπον θα μου λειψει οταν τελειωσει!
Εχω ομως μεινει πολυ ευχαριστημενη απο τα αλλα δυο προιοντα που αγορασα για την περιποιηση του προσωπου,οπως το σαπουνι charme d'orient savon d'alep για το οποιο σας εγραψα σε προηγουμενο post και μια κρεμα 24ωρη απο μελι και βασιλικο πολτο η bee venom της essence η οποια μου αρεσε παρα παρα πολυ,γιατι δεν αφηνει καθολου λιπαροτητα,μυριζει υπεροχα,ειναι βιολογικη απο ισπανια και αφηνει το δερμα πολυ ενυδατωμενο!ΥΠΕΡΟΧΗ...

Aυτη η κρεμα θα βρισκεται και στο ηλεκτρονικο μου καταστημα που θα λειτουργει εντος ολιγων ημερων!θα σας ενημερωσω συντομα....
Φιλια πολλα!!!!





1 σχόλιο:

  1. Πάρα πολύ όμορφες οι αγορές σου!!!Μου άρεσε όμως πάρα πολύ το ρουζ από me me me.

    Θα χαρώ πολύ αν επισκεφτείς τo blog μου,εγώ είμαι ήδη μέλος στο blog σου.Φιλιά
    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή