Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Golden Rose!

Μια εταιρεια εντελως αγνωστη για μενα εως τωρα.Τα εβλεπα σε πολλα μαγαζια τυπου 1 ευρω και δυστηχως δεν μπηκα στον πειρασμο ποτε να αγορασω μονο και μονο γι αυτον τον λογο...ημουνα λιγο προκατελημενη το ομολογω.Σε πολλα blogs ομως εβλεπα οτι ειναι αγαπημενα προιοντα πολλων γυναικων κι ετσι αποφασισα να δοκιμασω κι εγω.
                Πηρα στα χερια μου 3 προοιοντα:
                                                   
1 lip gloss σ αυτη την υπεροχη συσκευασια,1 σκια ματιων κι 1 eye liner...
Οταν ειδα αυτο το lip gloss αρχικα δεν καταλαβα τι ηταν.Οταν το ανοιξα ενθουσιαστικα!
Εχει  το σχημα θα ελεγα μιας μικρογραφιας απο foundation ειναι πολυ πρωτοτυπο και εχει πολυ ωραια υφη,ειναι πολυ σταθερο και μενει πολλες ωρες πανω στα χειλη,εχει γευση τσιχλοφουσκας και τελικα απο το πρωτο προιον που δοκιμασα εμεινα πολυ ευχαριστημενη.Εχει απ οτι ειδα στο διαφημιστικο εντυπο που μου εστειλαν αλλα 14 πολυ ομορφα χρωματα.Αυτο ειναι το 10.ΥΠΕΡΟΧΟ!
Δευτερο προιον που δοκιμασα ηταν το eye liner

CAT'S EYES LINER  λεγεται και ειναι με ενα πολυ λεπτο πινελακι που γραφει εκπληκτικα.
Αν και το χερι μου δεν ειναι και το πιο σταθερο η γραμμη μου βγηκε τελεια.Πολυ λεπτη και αν θες την γεμιζεις και την κανεις οσο χοντρη θελεις.εμενα παντως μου αρεσε που εχει εντονο μαυρο χρωμα,διαρκει ολη μερα ακομα κι αν κοιμηθω βαμμενη...και το οτι ειναι πολυ ευχρηστο.
Ικανοποιημενη κι απ' αυτο λοιπον.
Τριτο προιον η σκια.
Αυτο το εντονο βαθυ μπλε χρωμα,με προβληματισε.Εγω μπλε τα ματια μου δεν τα βαφω σχεδον ποτε.Αλλα ειπα θα την δοκιμασω.Τελικα μου αρεσε και αυτη παρα πολυ γιατι εχει ματ υφη,βγαζει ενα πολυ ωραιο εντονο μπλε με μια στρωση μονο,απλωνεται παρα πολυ ευκολα,ειναι μαλακη σαν σκια γενικα,και δεν κανει"αυλακια"πανω απο το ματι ακομα κι αν την φορας ολη μερα!
Τελικα αξιζε που τα δοκιμασα,ευχαριστω πολυ την εταιρεια LONDESA-GOLDEN ROSE που μου τα εστειλε και ανετα θα τα εβαζα και στο καταστημα μου.
Καλο απογευμα σε ολες μας!Να περναμε καλα και να μην χανουμε πανω απ ολα το χαμογελο μας!
Πολλα φιλια!!!!


3 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!Μού άρεσε πάρα πολύ το lip gloss.Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτήν την εταιρεία αλλά ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις κερδισει ενα βραβειο έλα στο μπλογκ μου να το παραλαβεις
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή